joi, 23 iunie 2016

SIXT Rent a Car un ajutor de nerefuzat

”Dacă aș avea o mașină mi-aș dori foarte mult să merg la Cazanale Dunării, este unul dintre cele mai frumoase trasee cu mașina pe care le pot face.” Cred că așa ceva i-am zis prietenei mele acum o lună, astăzi a reușit însă să mă uimească prin faptul că nu a uitat această discuție ci din contră a căutat rezolvări. După ce a epuizat aproape toate site-urile de vânzări mașini ieftine a început să caute alte soluții. Astăzi mi-a propus-o pe cea mai tare, este vorba de apelarea la New Kopel Group și de asemenea la SIXT Rent a Car.
Prietena mea s-a gândit că dacă tot nu pot cumpăra o mașină măcar pot apela la o firmă de inchirieri masini care să îmi prezinte cea mai bună ofertă. Mai pe scurt la costurile pe care în mod normal ar trebui să le plătesc pentru a putea merge în excursie mai trebuie să adaug doar închirierea mașinii. Mai apoi voi putea pleca în minunatul traseu la care visez de atâta timp. Ce este mai frumos decat sa vizitezi unul dintre cele mai frumoase trasee din romania? Este si mai minunat sa fii tu cel care conduce masina pe acest superb traseu si daca mai astepti si o superba masina care sa ti se potriveasca atunci excursia este ultimul lucru la care te vei gandi.
Lucrul minunat atunci cand inchiriezi o masina este ca poti sa mergi oriunde vrei tu in tara, nimeni nu te va intreba cat ai condus si de ce ai schimbat asa de des traseul. Insa ai grija sa iti ajunga banii si pentru intoarcere.
Abia aștept să merg la Cazanele Dunarii cu noua mea masina inchiriata si astfel sa imi punctez un punct de pe lista cu ce vreau sa fac in 2016, chiar sper sa rezolv.

2 comentarii:

  1. Ai scris un articol reusit. Aceasta companie este liderul incontestabil in domeniul rent a car de la noi din tara. Cea mai mare flota pe care o au disponibila pentru rent a car Bucuresti se afla langa aeroportul Otopeni, de acolo se poate alege o masina din sutele de modele disponibile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din colaborarea cu ei pe partea de inchirieri auto vei obtine multe beneficii.

    RăspundețiȘtergere