marți, 5 aprilie 2016

Petreceri pentru copilul tău de la www.infinityevents.ro

Cele mai frumoase momente din viața unei mame

Credeam că cel mai greu moment din viata mea va fi cel în care îmi voi aduce pe lume copilul, dar se pare că tocmai atunci începe adevărata viață a unei mame. Acum ceva timp sora mea a decis să vină cu băiețelul ei, de 4 ani, pe la noi, mai ales că în curând urma să îi fie ziua. Credeam că vom face doar o petrecere acasă, în familie, dar cel mic avea alte planuri, el voia clovni, magicieni, Spiderman. Cum ai putea refuza un copil atât de mic? Așa că am decis să apelăm la ajutorul www.infinityevents.ro, o firmă care se ocupă cu organizarea de petreceri pentru copii, dar și multe altele.

Slide 2 jFlow Plus

 

Ce ne-a făcut să apelăm la www.infinityevents.ro?

Deja m-ai avusesem parte de o experiență cu această firmă, atunci când a trebuit să îl botezăm pe micuțul nostru prinț. Eram încă fermecați de modul în care decursese întreaga seară,  chiar nu ne așteptasem să iese ceva atât de frumos. Angajasem de la ei cele 4 ursitoare și astfel am aut parte de un real spectacol. Am văzut cum până și cei mai în vârstă invitați au rămas surprinși de apariția zânei cele rele, înconjurată de fumul de la mașina de fum, și au râs de întregul text comic pe care aceasta l-a spus.
Nu este nimic mai frumos decât să învălui un botez în misterul și frumusețea unei povești. De această dată ne-am orientat tot spre site-ul lor, pentru că prețurile sunt accesibile și aveam deja experiență. Spre bucuria micuțului nostru, viitor magician, am descoperit la ei posibilitatea apelării la un spectacol de magie. După ce s-a uitat alături de noi la minunatele trucuri făcute de Mydas la televizor, a fost aproape imposibil să nu îl chemăm pe acesta la petrecere. Cine ar fi crezut că www.infinityevents.ro ne va pune la dispoziție un astfel de magician?

Slide 1 jFlow Plus

Sinceră să fiu nu știu ce s-ar fi întâmplat dacă micuțul ar fi avut ocazia să viziteze un pic acest site, este pur și simplu un mic paradis al personajelor, combină cele mai noi atracții ale micuților cu personajele din desenele Walt Disney. Revenind pe site mi-am dat seama că am scăpat și de problema aducerii lui Moș Crăciun, de această dată voi putea să îi aduc la petrecerea de Crăciun și pe elfii bătrânului moș, dar și multe alte personaje de iarnă.
Atunci când sunt mici copii își doresc foarte multe și cred că este foarte important să încercăm să le îndeplinim măcar o parte din dorințe. Să nu uităm căci cu ajutorul unui cameraman sau al unui fotograf vom păstra mereu vie amintirea acestor petreceri. Indiferent de evenimentul pe care urmează să îl serbeze micuțul vostru, www.infinityevents.ro este locul în care veți întâlni cele mai frumoase personaje pentru petreceri. Doar gândiți-vă cum ar fi ca printre invitații de la petrecere să se numere Spiderman sau chiar Hannah Montana. Vă spun eu, nu o să uitați prea curând fericirea aceea pură ce va apărea pe fața copilului vostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu