duminică, 16 august 2015

Despre Lenjerii Pat Outlet

Stiti de cat timp imi doream o lenejerie 3D? Cred ca de cand am vazut-o pentru prima data la o foarte buna prietena, dar faptul ca suma lor este una putin mai mare decat cele normale mi s-a parut ceva foarte greu de realizat.
Asta pana ce am primit ieri acest mesaj :
”Buna stiu ca de ceva vreme cauti sa iei o lenjerie pentru pat, eu iti propun sa cumperi una si sa primesti doua, daca esti interesata da-mi mesaj inapoi pentru a-ti da mai multe detalii”.
La inceput am crezut ca isi bate cineva joc de mine, dar totusi am trimis mesaj inapoi, doar nu pierdeam nimic, nu? Asa am aflat despre Summer Black Week si despre ofertele lor la lenjerii.
Nu imi venea sa cred pur si simplu puteam cu aceeasi bani sa imi cumpar si lenjerii de pat pentru camera mea si pentru a fetitei mele.
Am cautat produsele, bine am pierdut ceva timp pentru ca eu si cu fetita mea nu ne intelegeam deloc asupra modelelor dar intr-un final am reusit sa facem comanda.
Surpriza ceea mai mare a fost cand am aflat ca lenjeriile urmau sa ne vine fix de la aceeasi firma de unde si prietena mea le cumparase pe ale ei, deci nu trebuia sa imi fac griji in privinta calitatii produselor.
Vazusem de atunci ca sunt rezistente la spalare, ca au textura placuta si nu in ultimul rand ca arata uimitor.
Am preluat leapsa de la Emil http://credesiveireusi.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu