marți, 9 februarie 2016

RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial Citeste mai mult: RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial

RSM, consultantul selectat la nivel global de catre companiile orientate spre antreprenoriat si dezvoltare, are placerea de a anunta o crestere de 6% a veniturilor sale anuale globale, acestea ajungand la 31 decembrie 2015 la 4,64 miliarde de dolari americani. De asemenea, RSM a urcat cu o pozitie in clasamentul mondial fiind in prezent cea de-a sasea retea globala de firme independente de consultanta, audit si fiscalitate.

COMUNICAT DE PRESA
9 Februarie 2016 
RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial
RSM, consultantul selectat la nivel global de catre companiile orientate spre antreprenoriat si dezvoltare, are placerea de a anunta o crestere de 6% a veniturilor sale anuale globale, acestea ajungand la 31 decembrie 2015 la 4,64 miliarde de dolari americani. De asemenea, RSM a urcat cu o pozitie in clasamentul mondial fiind in prezent cea de-a sasea retea globala de firme independente de consultanta, audit si fiscalitate.   
Veniturile anuale ale retelei au crescut cu 10% in Statele Unite, cu 10% in Europa (calculate in monede locale), cu 6% in Orientul Mijlociu si Africa de Nord, cu 1% in regiunea Asia-Pacific si cu 9% in America Latina. Veniturile realizate din audit si contabilitate au crescut cu 4% ajungand la 2,27 miliarde USD, veniturile realizate din prestarea de servicii de consultanta fiscala si tax compliance au crescut cu 7% ajungand la peste 1,35 miliarde USD, iar veniturile din serviciile de advisory si consultanta au crescut cu 6,9% ajungand la 1,02 miliarde USD.
Pe 26 Octombrie 2015, toate firmele din reteaua globala RSM au adoptat noul brand si noua marca comerciala "RSM". Brandul unificat permite RSM sa faca mai bine cunoscute la nivel international punctele sale forte, capabilitatile si serviciile oferite in calitatea sa de consultant orientat catre clientii care actioneaza in middle market.
Jean Stephens, CEO al RSM, a declarat: “Am avut un an foarte bun iar aceste cifre arata faptul ca RSM isi sporeste punctele sale forte. Reteaua mondiala de firme RSM ajuta companiile sa opereze intr-un mediu complex si extrem de schimbator, furnizand expertiza si consultanta profesionala pe baza unei foarte bune cunoasteri a mediului de afaceri local si international. Brand-ul nostru unic ne permite sa ne concentram si mai mult pe nevoile clientilor nostri, construindu-le increderea in dezvoltarea propriilor lor afaceri ".
In 2015, RSM  a primit in retea 11 noi companii, membrii deplini sau firme corespondente, activand in state precum Bangladesh, Belarus, Bosnia-Herzegovina, Columbia, Italia, Mali, Niger, Filipine, Sri Lanka, Tajikistan si Zimbabwe. Astazi, RSM inseamna mai mult de 38 de mii de experti care opereaza in 780 de birouri din 120 de tari.
Jean Stephens a adaugat: “Industria serviciilor profesionale continua sa fie directionata de schimbarile din mediul global de afaceri. Pe masura ce economiile dezvoltate continua sa creasca, se va observa o nevoie sporita de produse si servicii furnizate de firmele care actioneaza in middle-market. Membrii RSM din intreaga lume vor presta servicii si vor creste impreuna cu clientii care doresc sa-si dezvolte ofertele sau dimensiunea afacerilor pentru a putea face fata competitiei intr-o economie globala din ce in ce mai unificata. Nevoia de colaborare internationala, prin urmare, este vitala pentru supravietuire si crestere in climatul economic actual."
La randul sau, Dan Schwartz, Managing Partner al RSM Romania precizeaza: "Anul care s-a incheiat la 31 decembrie 2015 a fost si pentru noi unul cu o semnificatie deosebita. Pe langa o crestere de venituri de peste 15% fata de 2014, implementarea totala a noilor proceduri implicate de adoptarea brand-ului global RSM a reprezentat un motiv special de satisfactie. Suntem in continuare decisi sa ne continuam drumul ascendent si sa ne incadram in efortul general inregistrat la nivelul retelei din care facem parte, de a ne sprijini clientii in toate actiunile indreptate catre cresterea si dezvoltarea afacerilor lor locale si internationale. De asemenea, vom continua sa fim implicati in toate demersurile mediului de afaceri romanesc pentru consolidarea in Romania a unei economii de piata functionale si performante".
RSM funizeaza clientilor sai o paleta de servicii multidisciplinare armonizate la nivel global. Acest lucru este obtinut prin concentrarea pe calitatea serviciilor prestate, pe integritatea etica si morala a expertilor nostri, pe respectarea si promovarea valorilor bradului RSM si pe construirea unor relatii corecte cu clientii, bazata pe incredere si spirit de echipa. 
Jean Stephens a mai declarat: “Rebranding-ul la nivel mondial a fost un urias succes, iar reteaua a castigat multa energie din modul comun de definire a obiectivelor si viziunii de viitor. Sunt convinsa ca ne asteapta minunate oportunitati, generate de noi dezvoltari la nivel global sub acelasi brand unic"
Nota catre Editori:
Pentru informatii suplimentare rugam contactati:
Gillian Hawkes
RSM International
gillian.hawkes@rsm.global
Phone: +44 (0)20 7601 1092

Dan Schwartz
RSM Romania SRL
dan.schwartz@rsmro.ro
Telefon: +40 21 318 9150


Citeste mai mult: RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial

Atenţionare de călătorie

Grecia - proteste fermieri cu blocaje la punctele de frontieră

Atenţionare de călătorie
Ministerul Afacerilor Externe informează cetăţenii români care călătoresc în Republica Elenă că, din data de 8 februarie 2016, fermierii eleni au decis continuarea protestelor și blocarea drumurilor naționale și autostrăzilor care asigură legătura cu punctele vamale, cu următoarele intervale orare (ora locală):
- Vama Promachonas, la granița cu Bulgaria, va fi blocată pentru un interval de 24 ore, cu începere de la ora 21.00. Pentru acest punct vamal, este a 8-a zi de blocaj.
- Vama Exohis, frontiera cu Bulgaria, este blocată pentru un interval de 24 de ore, începând de astăzi, ora 11.00.
- Vama Evzoni, frontiera Greciei cu Macedonia, va fi blocată astăzi, în intervalul orar 19.00 – 22.00.
- Vama Doirani, frontiera Greciei cu Macedonia, va fi blocată astăzi în intervalul orar 18.00 – 22.00.
- Vama din Krystallopigi, frontiera cu Albania, va fi blocată astăzi până la ora 23.00.
- Autostrada Egnatia, în zona Kerdillion, este blocată pentru un interval de 24 de ore, începând de astăzi, ora 12.00.
Având în vedere că situaţia blocajelor de trafic este în permanentă schimbare, se recomandă şi verificarea individuală a rutelor avute în vedere de către transportatorii de mărfuri interesaţi de tranzitarea teritoriului elen.
Ministerul Afacerilor Externe recomandă consultarea paginii de Internet www.mae.ro şi reaminteşte că cetăţenii români care călătoresc în străinătate au la dispoziţie aplicaţia „Călătoreşte în siguranţă” (disponibilă gratuit în „App Store” şi „Google Play”), care oferă informaţii, sfaturi de călătorie şi posibilitatea de alertare, în cazul în care apar situaţii speciale.
Despre Ministerul Afacerilor Externe
Informaţii suplimentare:Stadiul îndeplinirii principalelor criterii tehnice de acces în programul Visa Waiver (VWP)I. Securitatea documentelor de călătorie1. Începând cu 18 ianuarie 2010, sistemul de eliberare a paşapoartelor electronice (biometrice) a devenit funcţional la nivelul întregii ţări.2. Toate documentele de călătorie emise de statul român răspund, de asemenea, unor standarde de securitate ridicate.3. Este operaţional un mecanism de transmiterea către Interpol, în termen de 24 de ore, a informaţiilor legate de paşapoartele pierdute sau furate.II. Controlul la frontierăAu fost adoptate numeroase acte normative în vederea combaterii eficiente a activităţilor infracţionale transfrontaliere: - HG 324/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Controlul la Frontieră pentru perioada 2007-2010, conţinând măsuri de gestionare coerentă şi eficientă a frontierei de stat a României - HG 1122/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Migraţia (2007-2010), conţinând măsuri de control al migraţiei, prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale, acordarea de azil şi integrarea socială a străinilor - HG 1654/2006, de aprobare a Strategiei naţionale de combatere a traficului ilegal de persoane (2006-2010)III. Aspecte legate de imigraţie1. Implementarea la nivel naţional a formatului unic de permis de reşedinţă pe teritoriul României pentru cetăţenii statelor terţe, în conformitate cu prevederile Regulamentului CE 1030/20022. Transpunerea în legislaţia naţională a prevederilor acquis-ului comunitar în domeniul aziluluiIV. Acorduri de cooperare în domenii relevante semnate sau în curs de negociere cu partea americană1. Acordul între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative din România şi Departamentul Energiei al SUA privind cooperarea în prevenirea traficului ilicit cu materiale nucleare sau radioactive, semnat la Bucureşti, la 15 septembrie 20082. Declaraţia între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative (MIRA) din România şi Departamentul Securităţii Interne din SUA privind principiile de cooperare în vederea întăririi măsurilor bilaterale de securitate pentru călătoriile internaţionale şi cerinţele Programului Visa Waiver, semnată la Washington, la 3 noiembrie 20083. Sunt în curs de finalizare negocierile cu partea americană cu privire la Memorandumul de Înţelegere între Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind activitatea ofiţerilor de securitate de pe aeronave (air marshals).


Citeste mai mult: Atenţionare de călătorie

Cadoul perfect de Valentine's Day

Cum cea mai romantica zi a anului se apropie cu pasi repezi, este bine ca deja sa te gandesti la cadoul potrivit pentru persoana iubita. Probabil deja ai in minte un tip cadou, sau poate nu.

Cadoul perfect de Valentine's Day
Astazi iti propunem sa te lasi inspirat de ideile noastre de cadouri de Valentine's Day iar noi iti garantam ca ii vei castiga afectiunea printr-un cadou deosebit.
Este deja prea banal ca de Ziua Indragostitilor sa oferi mult-obisnuitele cadouri, precum o carte, cutie de bomboane si un buchet de flori. Nu ca nu ar fi suficient, insa persoana iubita merita mult mai mult. Pe langa atentia, iubirea si grija de trebuie impartasite in fiecare zi si nu doar de Valentine's Day, un cadou ales cu grija ii poate demonstra cat de important/importanta este pentru tine!
Decat sa alergi cu disperare la cel mai apropiat magazin de lenjerie cu o zi inainte, de ce nu ii cumperi un ceas?
Un ceas de firma poate fi un cadou foarte apreciat, mai ales cand este daruit cu o ocazie atat de speciala si din toata inima. Alegerea unui ceas ca si cadou pentru Valentine's Day este un gest romantic perfect. Gandeste-te la aceste aspecte: ii oferi ceva la care se va uita in fiecare zi, ii dovedesti ca te-ai gandit la ea/el si la personalitatea ei/lui si daca vrei sa fii si mai romantic de atat fa-i si o declaratie legata de longevitatea iubirii.
BestWatch.ro ne ajuta in alegerea ceasului potrivit pentru Valentine's Day si vine in ajutorul clientilor sai cu cateva sugestii pentru a-i cumpara persoanei dragi un ceas pe care il va iubi. Si pentru a face mai usoara oferirea unui astfel de cadou, pe site-ul Best Watch, ceasurile de Valentine's Day au si reduceri promotionale:
Iata o lista orientativa de idei de ceasuri pentru Valentine's Day:


Citeste mai mult: Cadoul perfect de Valentine's Day

Consultările secretarului de stat Daniel Ioniţă cu adjunctul ministrului belarus de externe Elena Kupcina Citeste mai mult: Consultările secretarului de stat Daniel Ioniţă cu adjunctul ministrului belarus de externe Elena Kupcina

ecretarul de stat pentru afaceri strategice Daniel Ioniţă va întreprinde, în perioada 10-11 februarie 2016, o vizită la Minsk pentru consultări cu adjunctul ministrului belarus de externe, Elena Kupcina. Prezenta rundă are loc la invitaţia părții belaruse și este organizată în continuarea rundei de consultări la același nivel de la Bucureşti, din 8 septembrie 2015.

Consultările secretarului de stat Daniel Ioniţă  cu adjunctul ministrului belarus de externe Elena Kupcina
Programul vizitei include și o rundă de consultări cu președinții Comisiilor pentru Relații Internaționale din cadrul celor două Camere ale legislativului belarus și cu președintele Grupului Parlamentar de Prietenie Belarus-România, precum și susținerea unei prelegeri la Facultatea de Relații Internaționale din cadrul Universității de Stat din Belarus pe tema „Opportunities, Risks and Challenges. Europe in the 21st century”.
Agenda consultărilor vizează: relaţiile bilaterale româno-belaruse – aspectele politice, economice, cadrul juridic bilateral şi alte domenii de interes, precum colaborarea în domeniul cultural şi al relaţiilor între cele două foruri legislative; cooperarea bilaterală româno-belarusă în cadru multilateral; agenda de cooperare UE – Belarus; problematica regională.
Despre Ministerul Afacerilor Externe
Informaţii suplimentare:Stadiul îndeplinirii principalelor criterii tehnice de acces în programul Visa Waiver (VWP)I. Securitatea documentelor de călătorie1. Începând cu 18 ianuarie 2010, sistemul de eliberare a paşapoartelor electronice (biometrice) a devenit funcţional la nivelul întregii ţări.2. Toate documentele de călătorie emise de statul român răspund, de asemenea, unor standarde de securitate ridicate.3. Este operaţional un mecanism de transmiterea către Interpol, în termen de 24 de ore, a informaţiilor legate de paşapoartele pierdute sau furate.II. Controlul la frontierăAu fost adoptate numeroase acte normative în vederea combaterii eficiente a activităţilor infracţionale transfrontaliere: - HG 324/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Controlul la Frontieră pentru perioada 2007-2010, conţinând măsuri de gestionare coerentă şi eficientă a frontierei de stat a României - HG 1122/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Migraţia (2007-2010), conţinând măsuri de control al migraţiei, prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale, acordarea de azil şi integrarea socială a străinilor - HG 1654/2006, de aprobare a Strategiei naţionale de combatere a traficului ilegal de persoane (2006-2010)III. Aspecte legate de imigraţie1. Implementarea la nivel naţional a formatului unic de permis de reşedinţă pe teritoriul României pentru cetăţenii statelor terţe, în conformitate cu prevederile Regulamentului CE 1030/20022. Transpunerea în legislaţia naţională a prevederilor acquis-ului comunitar în domeniul aziluluiIV. Acorduri de cooperare în domenii relevante semnate sau în curs de negociere cu partea americană1. Acordul între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative din România şi Departamentul Energiei al SUA privind cooperarea în prevenirea traficului ilicit cu materiale nucleare sau radioactive, semnat la Bucureşti, la 15 septembrie 20082. Declaraţia între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative (MIRA) din România şi Departamentul Securităţii Interne din SUA privind principiile de cooperare în vederea întăririi măsurilor bilaterale de securitate pentru călătoriile internaţionale şi cerinţele Programului Visa Waiver, semnată la Washington, la 3 noiembrie 20083. Sunt în curs de finalizare negocierile cu partea americană cu privire la Memorandumul de Înţelegere între Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind activitatea ofiţerilor de securitate de pe aeronave (air marshals).


Citeste mai mult: Consultările secretarului de stat Daniel Ioniţă cu adjunctul ministrului belarus de externe Elena Kupcina

Care sunt avantajele utilizarii unui soft de monitorizare a flotei de la Multifleet? Citeste mai mult: Care sunt avantajele utilizarii unui soft de monitorizare a flotei de la Multifleet?

Modernizarea unei companii inseamna fara indoiala investitii pe care trebuie sa le facem periodic atat pentru a tine pasul cu competitia, precum si pentru a ne asigura o serie de avantaje.

Care sunt avantajele utilizarii unui soft de  monitorizare a flotei de la Multifleet?
Modernizarea unei companii inseamna fara indoiala investitii pe care trebuie sa le facem periodic atat pentru a tine pasul cu competitia, precum si pentru a ne asigura o serie de avantaje. Atunci cand vine vorba despre investitiile pe care le facem pe partea de software, cu siguranta adesea suntem destul de rezervati in privinta acestora. Trebuie totusi sa admitem ca aplicatiile software ne-au permis sa ne imbunatatim considerabil calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Una dintre aplicatiile software extrem de populare la ora actuala pentru multe companii este cea de monitorizare a flotei de la Multifleet.
O astfel de aplicatie este considerata astazi un strict necesar avand in vedere ca soferii indisciplinati adesea aduc diverse prejudicii unei companii prin adoptarea unor comportamente neadecvate. La ora actuala am putea spune ca avem la dispozitie numeroase metode de monitorizare a flotei, insa aplicatia Multifleet ne aduce un numar mult mai mare de avantaje spre deosebire de modalitatile clasice de monitorizare.
Ce avantaje avem daca folosim aplicatia de urmarire gps de la Multifleet?
Aplicatia Multifleet ne da posibilitatea de a avea un control absolut asupra intregii flote auto, avand in vedere ca aceasta a fost creata astfel incat sa ne alerteze in timp real neregularitatilepe care in general le fac soferii din cadrul unei companii. Cel mai adesea, costul cel mai mare este generat de catre amenzi datorita faptului ca soferii nu adapteaza intotdeauna viteza. In aceste conditii, aplicatia ne alerteaza ori de cate ori un sofer depaseste limita de viteza pe anumite sectoare de drum.
Un alt avantaj al utilizarii acestei aplicatii se datoreaza faptului ca ne poate furniza simultan si informatii cu privire la ora si data cand s-a efectuat o alimentare sau cand s-a stationat cu motorul pornit timp indelungat. Stim cat de costisitoare pot devenii situatiile in care soferii stau cu motorul pornit fara a avea un motiv anume.
Nu de putine ori multi soferii se abat simultan de la itinerariul prestabilit pentru a-si rezolva diverse probleme personale, astfel ca vor genera simultan costuri pe care tot compania va trebui sa le suporte. Aplicatia Multifleet ne da insa posibilitatea de a fi alertati in timp real chiar si atunci cand soferii se abat de la drumul prestabilit fara a avea un motiv anume.
Aplicatia www.multifleet.ro este o aplicatie complexa, dar foarte simplu de utilizat de care orice companie are nevoie atunci cand doreste sa-si reduca substantial costurile aditionale. 
SC AUTO3P (EUROPE) ROMANIA SRL - Multifleet
+40317102085
office@auto3p.com.ro


Citeste mai mult: Care sunt avantajele utilizarii unui soft de monitorizare a flotei de la Multifleet?

Qlik este lider în Gartner Magic Quadrant pentru al șaselea an consecutiv Citeste mai mult: Qlik este lider în Gartner Magic Quadrant pentru al șaselea an consecutiv

București, 9 Februarie 2016 - Relevance Management, primul partener al Qlik în România, anunță că în cel mai important studiu privind piața de Business Intelligence la nivel global, care este realizat de compania de cercetare Gartner, platforma Qlik a fost plasată în cadranul liderilor, pentru al șaselea an consecutiv.

Qlik este lider în Gartner Magic Quadrant pentru al șaselea an consecutiv
 Ca prim partener al Qlik în România, suntem încântați de recunoașterea pe care Gartner o oferă soluților Qlik. E adevărat că ne surprinde magnitudinea schimbării, dar, în plan local, am observat că multe companii caută deja soluții ușor de utilizat, rapid de implementat și puternice ca nivel de complexitate. Succesul soluțiilor Qlik implementate de Relevance vine exact din faptul că putem să le arătăm oamenilor de afaceri rezultate tangibile, într-un timp foarte scurt! 
Ionuț Toader, CEO al Relevance
Studiul „Gartner Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms”, publicat în data de 4 februarie, plasează doar trei jucători în cadranul liderilor, iar unul dintre ei este Qlik.
În plus, studiul relevă că anul 2016 marchează o schimbare radicală în piața de Business Intelligence la nivel global. S-a încheiat trecerea de la raportarea condusă de IT către analiza și raportarea de tip self-service, condusă de oamenii de business. De acum, majoritatea companiilor vor soluții de BI moderne, care să le ofere oamenilor de business posibilitatea de a-și analiza activitatea singuri, repede și eficient.
Despre Cadranul Magic al platformele de Business Intelligence, Ionuț Toader, CEO al Relevance, a declarat: „Ca prim partener al Qlik în România, suntem încântați de recunoașterea pe care Gartner o oferă soluților Qlik. Cadranul Magic de la Gartner arată o schimbare foarte mare în piața de Business Intelligence, ceea ce anticipam și noi. E adevărat că ne surprinde magnitudinea schimbării, dar, în plan local, am observat că multe companii caută deja soluții ușor de utilizat, rapid de implementat și puternice ca nivel de complexitate. Succesul soluțiilor Qlik implementate de Relevance vine exact din faptul că putem să le arătăm oamenilor de afaceri rezultate tangibile, într-un timp foarte scurt!”
Qlik este un pionier al analizei și raportării in-memory asociative. Compania a introdus aceasta tehnologie în 1994 și a perfecționat-o continuu. La finalul lui 2014, Qlik a lansat Qlik Sense, o nouă platformă de Business Intelligence, bazată pe o tehnologie îmbunătățită, numită QIX Associative Data Indexing Engine. Prin intermediul celor mai recente produse, Qlik Sense și QlikView v12, Qlik pune la dispoziția companiilor din întreaga lume soluții de data discovery asociativ, într-un mediu vizual, de tip self-sevice, care are capabilități avansate pentru integrarea datelor din surse multiple, guvernanță, lucrul colaborativ și acces personalizat la informațiile relevante de pe orice dispozitiv: laptop, tabletă sau telefon.
Parteneriatul dintre Relevance și Qlik a început acum unsprezece ani cand piața soluțiilor de Business Intelligence în România era dominată de jucătorii tradiționali de soluții de raportare.
Relevance Management, companie românească lansată în anul 2004, oferă soluții complexe de Business Intelligence, Big Data și Data Warehouse. Echipa de experți a companiei lucrează pentru un portofoliu de peste 100 de clienți: de la retail și producție, la materiale de construcții, servicii medicale și banking. Printre companiile care au ales Relevance se regăsesc nume precum Danone, ING Bank România, Regina Maria, Actavis, Albalact, Automobile Bavaria, CrisTim, Electroprecizia, Saint Gobain, Cyrom, Casa Pane, Gothaer, Up România, Comfert.
Cadranul Magic reprezintă un instantaneu al pieței de BI globale, dintr-un anumit moment. Pentru realizarea acestuia, Gartner evaluează ofertele furnizorilor, produsele actuale, feedbackul direct al consumatorilor și strategiile generale, precum și inițiativele viitoare și direcția de dezvoltare a produsului.
Compania americană Gartner este lider mondial în cercetarea IT, având clienți peste 10.000 de companii din 90 de țări. Fondată în 1979, Gartner are 7.600 de asociați, dintre care mai mult de 1.600 de analiști de cercetare și consultanți.
Important! Gartner nu susține niciun furnizor de BI. Produsele sau serviciile prezentate în studiile sale nu le recomandă utilizatorilor de tehnologie să îi aleagă numai pe distribuitorii cu cel mai mare rating sau cu oricare alt statut. Studiile Gartner reprezintă opiniile organizației de cercetare Gartner și nu ar trebui să fie catalogate ca rapoarte oficiale. Gartner respinge toate garanțiile, explicite sau implicite, cu privire la „Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms”, inclusiv orice garanții comerciale sau dedicate unui anumit scop.


Citeste mai mult: Qlik este lider în Gartner Magic Quadrant pentru al șaselea an consecutiv

Atelierul de Modelism: ce pot face doua maini dibace? Citeste mai mult: Atelierul de Modelism: ce pot face doua maini dibace?

La Atelierul de Modelism îmbinăm lucrul manual cu arhitectura, istoria și ingineria. Este modul ideal de a vă bucura de un hobby creativ. Kiturile noastre conțin toate materialele necesare realizării machetelor unor monumente istorice și reprezintă un cadou inedit pentru orice vârstă.

Atelierul de Modelism: ce pot face doua maini dibace?
 Știu că fiecare kit care pleacă spre dumneavoastră se va transforma mai devreme sau mai târziu într-o machetă care va fi admirată. Dar frumusețea acestui hobby constă în călătoria modelistului până în momentul în care va ajunge să finalizeze acea machetă. 
Andrei Sărmășanu, Atelierul de Modelism
Atelierul de Modelism (www.atelieruldemodelism.ro) a lansat o nouă linie de produse destinate pasionaților de modelism dar și celor care doresc să redescopere lucrul manual.
Kiturile de construcție de la www.atelieruldemodelism.ro folosesc piese ceramice care simulează piatra și materialele originale pentru a construi machetele unor cunoscute monumente istorice. 
Fiecare kit conține elementele necesare realizării machetelor: o planșă suport  din lemn, planșe de carton pentru structura machetelor, piesele ceramice precum carămizi, țiglă sau alte elemente care vor imbrăca structura, ornamente, vegetație sintetică, adeziv, instrucțiuni de asamblare.
Daca ești în căutarea unui cadou și nu știi ce să alegi, noi îți recomandăm kiturile noastre de construcție. Vrei să fie ceva deosebit, dar nu ești sigur ce să alegi pentru că nu ai văzut niciodată un astfel de kit? Uită-te peste produsele din catalogul nostru online, trimite-ne un email sau contactează-ne pe Facebook. Îți vom răspunde în cel mai scurt timp. 
Despre SC MAXQ SRL
Atelierul de Modelism este un proiect independent al MAXQ SRL construit de modelisti pentru toti cei care doresc sa descopere un hobby nou sau sa redescopere lucrul manual si modelismul.


Citeste mai mult: Atelierul de Modelism: ce pot face doua maini dibace?